Aşksız Kadın Figürü

İnsanlar hiç aşık olmadığımı sandılar. Oysaki birçok kez aşkın tadına vardım. Kitaplarda karşılaştığım bir adama aşık oldum. Bir şiirde denk geldiğim şaire abayı yaktım. Seyrettiğim bir filmdeki kahramana tutkuyla bağlandım. 'Gerçek' diye tanımladığımız dünyada aşık olunacak bir gerçeklik bulamadımsa da aşksız bir yaşam sürdüğüm söylenemez. Aşk, birine sıkı sıkıya tutkuyla, güvenle ve sakarlıkla bağlı olmak ve onu içine sindirmektir. Birçok kez kitaplarda, şiirlerde, filmlerde denk geldiğim adamları daha önce bahsettiğim aşamalardan geçerek içime sindirdim. Onlardan birçok duyguyu aldım ve kendimle bütünleştirdim. Sadece onların benden haberi yoktu, bilirdim. Çoğu zaman zaten bir kadına aşık olurlardı. Ama hissederdim, bazen o kadının aslında ben olduğumu. Adamlar öyle güzel adamlardı ki, beni de hikayelerine katıp, sarıp sarmalayıp severlerdi. Kendimi baş role alacak bir film çekebilecek miyim, bilmiyorum. Ama ben aşık oldum, hem de birçok güzel adama. Ve onların da beni sevdiklerini hissettim.

Her insanın biraz yanmaya ihtiyacı vardır.
Ve yakmaya.

Yorumlar

  1. Aşk, zaten tek kişiliktir. Bünyesi müsait biri onu alır, yoğurur, kalıbına girer ve cuk oturur. O kalıp, defalarca kez ısınır, soğur.. ısınır, soğur. Ama hiç ölmez.. tıpkı ninelerden annelere devrolan yemek tarifleri gibi saklanır, sihirli zamanlarda ortaya çıkartıp kullanılır. Ateşi ölmez. O halde yaşasın yanmak ve yakmak ! :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel anlatmışsınız. Sizin de samimiyetinize sağlık. :) Bu değerli yorum için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Asıl ben teşekkür ederim blog dünyasında var olduğunuz için.. yayın hayatınız uzun ve keyifli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi olur, sizin için de. :)
      Sevgiler,

      Sil
  3. Aşka çok inanın biri olmadığımdan mıdır nedir.Sizlerin yazdıklarınız okumak hoşuma gidiyor. Ben sevgi der susarım o bana daha ulvi gelir hep Sizde kendi bakış açınızı güzel dile getirmişsiniz Bu arada siz bana yorumda bulundunuz geç dönüş yaptım bunun içinde kusuruma bakmayın.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah. :) Bu hoş yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler, :)

      Sil
  4. aramıza hoşgeldiiiin :) roman ve fil kahramanlarına aşık olmak ne güzel yaaa :) hem zarar da vermez. böyle yanmak güzel güzel :) momentos eskilerden biriciklerdeen, mayıs yağmuru yazmıyo artııık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazıma gelip yorum yapmanız ne güzel. :) Teşekkür ederim.
      Evet momentos'u okumayı severim, ayrıca Mayıs Yağmuru da umarım harika yazılarıyla geri döner. :)

      Sil
    2. gelcem yineğğğğ. bloglara üye olmadan serbest geziyom okuyom beeen ama iyi okuruum. sana da arkadaş getircem işallah. daha eskiden başlamışsın bloga ama şimdilerde aktif olmuşsun demekkiii yoksa bilirdim blogunuu. çevremiz çok şeker yaaa. sen de hep aramızda ol işteeee :)

      Sil
    3. Her zaman beklerim. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar