Avuçlarım

Daha az kelimeyle her şeyi daha iyi anlatmak istedim. Ama anlatmak istediklerimi anlatacak bir kelime yok. Duygusuz muyum ben? Sadece kendi acılarımı mı görüyorum? Bencil miyim o kadar? Bu bahsettiğim kişi bana benzemiyor. Öyle biri olduğumu hatırlamıyorum. Ama bazen bazı insanlar bana öyle biriymişim gibi davranıyor. Bir şeyleri ben mi abartıyorum? Sadece bana acı verdiğini dile getirdim, yorulduğumu, artık dayanamadığımı söyledim. Artık bunu yapamam. Bir şeyleri yapmak zorundaymışım gibi sıkboğaz edilmek istemiyorum. 

Fark etmeden stres topları biriktirmişim elimde, avuçlarıma tırnaklarımı batırmışım, nefesimi tutmuşum. Ta ki boğulana dek... Bir noktada patladım. Her zamanki gibi bir yere kadar dayandım. Ama sonunda yine patladım.

Ben huzurlu olmak istedim bu hayatta. Mutlu olmasam da olurdu, hiç sorun değildi. Ama... Ama huzurlu olmalıyım. Anlıyor musun? Gözyaşlarımı silmekten yoruldum. Bu hayatta başıma güzel bir şeyin gelmeyeceğini biliyorum. Geri kalan hayatımda sadece huzurlu olmak istiyorum. Çok mu şey istiyorum? Yarına dair tek sebebim vardı onu da elimden aldılar. Artık ben neye tutunacağım...

Huzur yeterdi. Ama artık biliyorum ki ne yaparsam yapayım, nereye gidersem gideyim olmayacak. Yeni bir hayata başlamak istiyorum. Şimdiye kadar tanıdığım kimsenin olmadığı bir yere gitmek istiyorum. Kimsenin ulaşamayacağı kadar uzak olmak istiyorum. Kendimi unutmak, kendimi tanımaya yeniden başlamak istiyorum. Belki bu sefer kendim olabilirim. Rollerden ve insanlardan sıyrılarak. Kimseye öfkeli değilim ama bana iyi gelmediklerini biliyorum. Yeterince uzağa gidemeyeceğimi bildiğim gibi.

Çok mu kötüyüm?

O kadar ne yaşadın, diyorsun. 

"Yaşamadım."

Hayatta kaldım sadece.

SIR: Sırrım kalmadı.



Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Yazınızı okudum. Bakın yazınızdan şu cümleleri: "Yeni bir hayata başlamak istiyorum. Şimdiye kadar tanıdığım kimsenin olmadığı bir yere gitmek istiyorum." paylaşıyorum. Ben benim gibi birçok kişinin de aynı düşüncede olduklarına kalıbımı basarım. Buna neden olan olayları da hepimiz biliyoruz. Bu olayları burada yeniden ele almaya gerek yok, o zaman bu durum Amerika'yı yeniden keşfetmeye benzer.
    Kaleminize emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ne güzel demişsiniz, "Bu olayları burada yeniden ele almaya gerek yok, o zaman bu durum Amerika'yı yeniden keşfetmeye benzer."
      Kıymetli yorumunuzu benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yazdıklarım hakkında yorumlarını okumayı gerçekten seviyorum. Ben de en uygun anı bekliyorum okuyup yanıtlamak için. Hissettiklerini o kadar güzel anlatıyorsun ki bazen benim aklımdakileri okuduğundan şüphe duyuyorum. :) Benim söylemediklerimi de cımbızla çekip sen çıkartıyorsun ortaya. Sen de iyi ki yazıyorsun canım arkadaşım, yazmak bizi bir araya getirdi.

    SKAM diye bir dizi var, uzun zaman önce izlemiştim ama oradan şu cümle hep aklımdadır: "Tanıştığın herkes hakkında hiçbir şey bilmediğin bir savaş veriyor. Nazik ol. Her zaman."

    Kelimeler ve büyülü güçleri. :)

    Sen de kendine çok iyi bak. Kucak dolusu sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. İnan ki sayfalarca yazsan okurum çok memnun olarak. :)
    Çok güzel bir dizi, izlersen o sahnede aklına geleceğim artık yapacak bir şey yok. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar