Serzeniş

Deneme

Sizdeki bu yaşam sevinci beni kahrediyor. Ölmeyi unutmuşum gibi hissediyorum. Mutlu değilseniz bile mutlu gibi görünmeyi başarabiliyorsunuz. Bu beni kahrediyor. Tüm yalnızlığınızın içinde kalabalıksınız. Bu beni kahrediyor. Bir şekilde yarına umutla uyanabiliyorsunuz. Bu beni kahrediyor. Kendinizi kandırmanız beni kahrediyor, yıpranıyorum, üzülüyorum. Sizin hayatlarınız ve çekmediğinizi iddia ettiğiniz acılar için kıvranıyorum. Ölüyorum. Her geçen an kahroluyorum. Çile nedir bilir misiniz? Tüm insanlığın çilesini çekiyorum. Kendi acım, kendi kahrolası varlığımın derinlerinde tüm insanlığın varoluşunun acısını çekiyorum. Böyle olmayı ben istemedim. Böyle olmayı kim ister? Ama oluyorum. Kendisini bile düşünmeyen bir canlı olabilmeyi isterdim. Fakat böyle biri oluverdim. Sanki başından beri görevim belliydi. Ruhuma yazılmıştı bu çile. Ben tüm insanlığın ruhu olmuştum. Ama her şey çok fazla. Kaldıramıyorum. Her köşemden taşıyor. Her yeri bastı. Boğuluyorum. Nefes alamıyorum. Öldüm ama hala yaşıyorum. Ruhum kaç yaşında kim bilir!

Bir Ruhtan Diğer Ruha

Saçmalık Dinleme Butonu

Yorumlar

  1. Arada böyle serzenişlerim olsa da dram huy bende. Yoksa gayet iyiyim. :) Yorumunu görmek mutluluk verdi bana, gülümsedim sayende. Yakında umutlu yazılar gelecek, öyle hissediyorum.

    Hafif bir baş selamıyla,
    Ve ufak bir gülümsemeyle,

    YanıtlaSil
  2. Mış gibi yapmayı bilememekten hep.Aşırı beğendim kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, düşündüklerinizi bilmek benim için önemli. :)
      Sevgilerimle,

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar